|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RT |
|
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
|
1 |
25 |
Quirijnen Felix /
Cracco Pablo |
-0,2 |
0,0 |
-0,1 |
1,2 |
1,9 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
1,5 |
0,1 |
-0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,7 |
0,515 |
|
|
|
Citroën Dyane 1967
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
Martens Jean-Jacques /
Pyck Aswin |
-0,3 |
0,0 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,3 |
1,4 |
0,5 |
-1,4 |
0,5 |
0,3 |
0,9 |
0,649 |
|
|
|
Volvo PV444 1957
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
32 |
Boodts Jean-Yves /
Borry Stijn |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
0,6 |
0,3 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
0,8 |
4,7 |
0,0 |
0,9 |
0,0 |
0,5 |
0,767 |
|
|
|
Porsche 924 1985
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
1 |
Van Remoortel Patrick /
Charlet Valentin |
3,2 |
-0,4 |
-0,4 |
0,0 |
0,6 |
0,0 |
-0,9 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-1,5 |
-0,1 |
0,2 |
0,0 |
0,864 |
|
|
|
Apal coupe 1951
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
4 |
Dupont Guy / Dupont
Olivier |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,1 |
1,9 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
3,6 |
0,2 |
-0,7 |
1,2 |
3,4 |
2,0 |
1,140 |
|
|
|
Mini Cooper S 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
26 |
Verstraeten Gilbert /
Piret Jean Marc |
-0,7 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,5 |
0,0 |
1,0 |
1,5 |
1,0 |
3,0 |
0,1 |
-0,4 |
1,7 |
2,0 |
1,2 |
1,182 |
|
|
|
Opel Kadett C 1974 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
35 |
Bouckaert Kris /
Bouckaert Steven |
0,0 |
0,3 |
0,0 |
1,8 |
0,6 |
0,6 |
0,0 |
0,5 |
1,9 |
2,7 |
0,6 |
0,0 |
3,0 |
2,2 |
1,3 |
1,364 |
|
|
|
BMW 325i 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
28 |
De Wolf Sam / Cole
Julie |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,6 |
1,0 |
0,2 |
0,4 |
0,6 |
11,6 |
9,0 |
3,7 |
0,1 |
1,8 |
0,0 |
1,1 |
2,377 |
|
|
|
Porsche 924 1979
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
5 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,5 |
0,4 |
2,2 |
1,3 |
1,5 |
2,7 |
13,0 |
3,2 |
1,5 |
4,0 |
4,6 |
5,6 |
2,721 |
|
|
|
Austin Cooper 1967
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
37 |
Claeys Dirk /
Planckaert Stefaan |
0,5 |
1,4 |
1,2 |
1,6 |
3,4 |
1,9 |
2,2 |
3,0 |
2,5 |
6,9 |
1,6 |
0,0 |
3,4 |
4,3 |
2,9 |
3,569 |
|
|
|
BMW Z3 1997
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
15 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
6,5 |
2,3 |
2,4 |
4,1 |
2,4 |
4,5 |
2,4 |
2,1 |
2,4 |
7,4 |
-0,4 |
-2,6 |
0,0 |
0,0 |
6,4 |
4,160 |
|
|
|
BMW E21 315 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
10 |
Naeyaert Frans
/ Seynaeve Dominiek |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,4 |
2,2 |
2,2 |
2,9 |
2,7 |
0,7 |
8,4 |
3,2 |
2,5 |
14,2 |
15,1 |
5,8 |
4,733 |
|
|
|
Opel Kadett GT/E 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
6 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
4,2 |
0,7 |
-2,1 |
-2,2 |
-2,5 |
-2,0 |
0,0 |
0,1 |
1,0 |
4,1 |
-4,1 |
2,5 |
6,2 |
6,3 |
5,3 |
4,738 |
|
|
|
Alfa Romeo Giulia super 1971 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
3 |
Decavele Gauthier /
Verte Kenneth |
1,4 |
0,5 |
0,7 |
8,6 |
8,2 |
1,4 |
4,0 |
2,8 |
0,6 |
15,2 |
-2,8 |
-2,7 |
0,3 |
3,1 |
12,0 |
4,922 |
|
|
|
Triumph TR4 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
14 |
Verstraete Bernard /
Collard Thomas |
1,3 |
-0,7 |
-0,2 |
4,3 |
18,1 |
10,9 |
6,7 |
3,1 |
3,9 |
24,4 |
3,0 |
-3,1 |
0,0 |
1,1 |
0,5 |
6,984 |
|
|
|
Toyota Corolla GT 1980 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
29 |
Saelens Maxim /
Samaey Geert |
7,9 |
-2,1 |
-4,0 |
-2,8 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,9 |
16,1 |
17,9 |
1,8 |
4,9 |
8,9 |
10,4 |
5,2 |
7,956 |
|
|
|
Lancia Béta coupe 1983 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
21 |
Vermander Glenn /
Maes Jonah |
3,7 |
0,9 |
5,2 |
7,7 |
12,2 |
7,1 |
6,6 |
7,5 |
6,2 |
8,6 |
2,5 |
1,2 |
4,2 |
8,0 |
6,9 |
8,139 |
|
|
|
Opel gsi 1992 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
33 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
12,5 |
2,5 |
3,6 |
7,1 |
9,7 |
8,8 |
9,1 |
9,2 |
7,7 |
13,2 |
-0,2 |
-4,9 |
0,0 |
1,0 |
-0,7 |
8,334 |
|
|
|
Toyota Corolla 1985 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
39 |
Mutsaars William /
Mutsaars Michael |
13,4 |
-3,4 |
-5,5 |
-1,8 |
0,0 |
1,5 |
1,2 |
2,2 |
0,7 |
8,2 |
-13,8 |
-2,3 |
1,3 |
3,6 |
0,9 |
8,761 |
|
|
|
Alfa Romeo 1556 GTA 2003 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
11 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
5,7 |
4,8 |
3,4 |
5,2 |
6,9 |
7,3 |
8,7 |
9,4 |
11,4 |
13,9 |
3,3 |
3,7 |
10,4 |
14,5 |
14,4 |
9,345 |
|
|
|
Opel Kadett C 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
20 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
0,0 |
-2,0 |
-1,8 |
0,3 |
3,0 |
0,4 |
0,6 |
4,7 |
9,8 |
20,7 |
11,2 |
10,4 |
15,0 |
19,6 |
13,4 |
9,379 |
|
|
|
Toyota Starlet 1,2 1979 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
36 |
Van Der Zalm Fons /
Van Der Zalm Jeroen |
13,6 |
2,8 |
2,4 |
7,1 |
6,0 |
4,6 |
3,8 |
4,2 |
7,3 |
31,4 |
12,2 |
2,2 |
4,1 |
3,8 |
5,9 |
9,803 |
|
|
|
BMW M3 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
12 |
Vandecandelaere Philippe /
Thirionet Yves |
-1,0 |
-14,8 |
-12,3 |
0,0 |
9,4 |
4,5 |
4,8 |
6,1 |
1,5 |
15,4 |
0,2 |
-2,3 |
1,8 |
3,3 |
8,3 |
10,283 |
|
|
|
Triumph TR6 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
18 |
De Bernardo Jean-Marc /
Doolaeghe Bjorn |
0,0 |
-9,6 |
-6,2 |
4,7 |
3,9 |
-1,2 |
-5,1 |
-3,7 |
-5,1 |
-1,4 |
-8,5 |
-4,5 |
-1,2 |
0,0 |
-5,6 |
11,168 |
|
|
|
Skoda 130 1987
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
23 |
Vanrolleghem lieven /
Vanrobaeys Dirk |
-5,9 |
-5,2 |
-4,7 |
-2,7 |
-2,1 |
-4,2 |
-4,3 |
-4,8 |
-4,0 |
-2,2 |
-9,5 |
-8,1 |
-2,9 |
-1,1 |
-2,7 |
12,880 |
|
|
|
BMW E36 320 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
8 |
Dupan Philippe /
Devos Tine |
-5,6 |
-7,4 |
-8,5 |
-4,8 |
-1,4 |
-5,5 |
-4,4 |
-3,7 |
-5,1 |
244,5 |
231,6 |
232,4 |
235,7 |
234,1 |
221,6 |
15,000 |
|
|
|
Mazda MX5 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
13 |
Maes Patrick / Guns
Marc |
0,0 |
-4,7 |
-6,0 |
-5,4 |
-5,0 |
-7,1 |
-7,6 |
-6,8 |
-4,9 |
12,6 |
-4,3 |
-6,7 |
-3,2 |
-2,1 |
-9,9 |
15,000 |
|
|
|
Porsche 944 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
24 |
Muylle Jo / Muylle
Guy |
0,0 |
-4,1 |
-2,3 |
2,9 |
2,5 |
0,1 |
0,0 |
1,2 |
2,5 |
95,0 |
78,6 |
71,3 |
75,5 |
79,7 |
71,3 |
15,000 |
|
|
|
Subaru Impreza gt turbo 1997 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
38 |
Coudijzer Gerrit /
Gauchet Jean |
0,2 |
0,0 |
4,2 |
15,2 |
30,7 |
52,6 |
73,7 |
77,0 |
93,8 |
114,9 |
104,9 |
106,7 |
117,8 |
123,7 |
122,0 |
15,000 |
|
|
|
BMW 323ti 1999
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
27 |
Brissart Bruno /
Brissart Antoine |
1,2 |
7,1 |
9,0 |
15,4 |
20,1 |
19,7 |
19,5 |
21,3 |
22,1 |
23,6 |
13,4 |
18,3 |
23,7 |
29,2 |
27,4 |
15,000 |
|
|
|
Triumph TR7 1978
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
17 |
Wuyts Roger /
Cooremans Marc |
2,3 |
-15,1 |
-13,7 |
-14,3 |
-6,5 |
-9,0 |
-9,5 |
-10,7 |
-12,5 |
-3,3 |
-21,2 |
-32,5 |
-30,2 |
-30,8 |
-43,7 |
15,000 |
|
|
|
Volvo 240 GL 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
34 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
5,8 |
-2,1 |
0,0 |
3,5 |
7,0 |
6,8 |
7,3 |
7,2 |
5,3 |
48,8 |
33,8 |
26,9 |
30,9 |
33,1 |
25,8 |
15,000 |
|
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
9 |
De Paü Vincent / De
Paü Patrick |
12,1 |
6,1 |
6,1 |
8,6 |
19,4 |
23,5 |
31,1 |
32,7 |
38,0 |
45,4 |
43,9 |
47,7 |
54,2 |
57,2 |
60,0 |
15,000 |
|
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
19 |
Verhasselt Vincent /
Lissens Jordy |
31,5 |
21,1 |
18,2 |
20,5 |
30,1 |
28,8 |
30,0 |
33,6 |
33,7 |
104,9 |
128,2 |
122,7 |
129,0 |
135,0 |
127,7 |
15,000 |
|
|
|
Citroën 2CV6 1986
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
7 |
Vereecke Bart /
Vanrolleghem Seppe |
38,5 |
23,0 |
17,1 |
16,0 |
15,4 |
12,3 |
11,0 |
12,0 |
13,5 |
20,5 |
6,1 |
1,4 |
6,3 |
7,9 |
0,6 |
15,000 |
|
|
|
Renault 5 1981
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
16 |
Van Damme Karel /
De Plancke Filip |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
15,000 |
|
|
|
Mercedes 190 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|