|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RT |
|
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
|
1 |
14 |
Verstraete Bernard /
Collard Thomas |
0,2 |
1,2 |
3,2 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,384 |
|
|
|
Toyota Corolla GT 1980 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
5 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
1,1 |
0,0 |
2,9 |
0,0 |
0,9 |
0,2 |
0,0 |
0,4 |
2,0 |
0,0 |
0,0 |
0,502 |
|
|
|
Austin Cooper 1967 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4 |
Dupont Guy / Dupont
Olivier |
1,6 |
0,7 |
5,3 |
-0,6 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,614 |
|
|
|
Mini Cooper S 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
26 |
Verstraeten Gilbert /
Piret Jean Marc |
0,1 |
0,0 |
5,9 |
0,0 |
0,1 |
0,3 |
0,4 |
0,0 |
1,2 |
0,7 |
0,0 |
0,644 |
|
|
|
Opel Kadett C 1974 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
6 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
0,0 |
0,4 |
6,2 |
-0,3 |
0,0 |
-0,1 |
1,0 |
0,0 |
1,0 |
0,0 |
-0,6 |
0,810 |
|
|
|
Alfa Romeo Giulia super 1971 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
28 |
De Wolf Sam / Cole
Julie |
0,1 |
0,0 |
1,6 |
-0,6 |
0,0 |
-1,0 |
-1,1 |
-0,8 |
-0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,854 |
|
|
|
Porsche 924 1979
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
1 |
Van Remoortel Patrick /
Charlet Valentin |
0,0 |
0,0 |
3,5 |
-0,7 |
0,0 |
0,0 |
-0,7 |
-0,6 |
-0,4 |
-0,6 |
-0,5 |
0,879 |
|
|
|
Apal coupe 1951
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
2 |
Martens Jean-Jacques /
Pyck Aswin |
1,4 |
1,7 |
10,7 |
1,5 |
2,6 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,021 |
|
|
|
Volvo PV444 1957
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
25 |
Quirijnen Felix /
Cracco Pablo |
0,6 |
0,0 |
8,7 |
3,3 |
4,2 |
0,0 |
0,7 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,172 |
|
|
|
Citroën Dyane 1967
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
23 |
Vanrolleghem lieven /
Vanrobaeys Dirk |
0,8 |
0,1 |
2,2 |
0,0 |
0,1 |
2,3 |
2,6 |
-1,0 |
2,3 |
-0,2 |
0,0 |
1,186 |
|
|
|
BMW E36 320 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
10 |
Naeyaert Frans
/ Seynaeve Dominiek |
0,1 |
1,3 |
6,4 |
1,3 |
2,5 |
1,2 |
1,9 |
-0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,197 |
|
|
|
Opel Kadett GT/E 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
35 |
Bouckaert Kris /
Bouckaert Steven |
0,7 |
1,2 |
6,0 |
0,1 |
0,9 |
0,0 |
2,3 |
0,0 |
3,7 |
0,0 |
0,0 |
1,312 |
|
|
|
BMW 325i 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
37 |
Claeys Dirk /
Planckaert Stefaan |
0,0 |
2,0 |
6,6 |
0,0 |
0,4 |
0,3 |
2,6 |
0,4 |
1,3 |
0,0 |
-0,3 |
1,379 |
|
|
|
BMW Z3 1997
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
33 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
-0,2 |
0,0 |
6,4 |
1,5 |
2,5 |
1,5 |
1,8 |
0,2 |
2,2 |
0,0 |
0,5 |
1,453 |
|
|
|
Toyota Corolla 1985 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
32 |
Boodts Jean-Yves /
Borry Stijn |
-1,0 |
2,2 |
7,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
3,4 |
-0,3 |
0,2 |
-0,5 |
-0,1 |
1,502 |
|
|
|
Porsche 924 1985
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
34 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
0,0 |
-0,1 |
7,7 |
2,4 |
4,0 |
0,0 |
2,5 |
0,0 |
1,6 |
-0,1 |
0,0 |
1,605 |
|
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
13 |
Maes Patrick / Guns
Marc |
1,4 |
0,0 |
3,6 |
-1,6 |
-0,2 |
0,0 |
7,7 |
1,0 |
2,2 |
0,0 |
0,0 |
1,680 |
|
|
|
Porsche 944 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
9 |
De Paü Vincent /
De Paü Patrick |
2,8 |
3,0 |
8,6 |
3,3 |
4,4 |
0,0 |
0,0 |
-0,5 |
0,4 |
0,0 |
-4,5 |
2,710 |
|
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
18 |
De Bernardo Jean-Marc /
Doolaeghe Bjorn |
0,0 |
1,3 |
4,4 |
9,9 |
11,3 |
1,3 |
1,6 |
0,0 |
1,6 |
-1,0 |
0,0 |
2,931 |
|
|
|
Skoda 130 1987
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
8 |
Dupan Philippe /
Devos Tine |
0,3 |
3,1 |
7,9 |
1,3 |
2,5 |
8,1 |
6,9 |
0,7 |
3,2 |
0,3 |
0,0 |
3,121 |
|
|
|
Mazda MX5 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
27 |
Brissart Bruno /
Brissart Antoine |
-2,5 |
0,4 |
8,1 |
3,1 |
5,5 |
1,0 |
3,2 |
1,4 |
3,9 |
1,1 |
-2,9 |
3,241 |
|
|
|
Triumph TR7 1978
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
3 |
Decavele Gauthier /
Verte Kenneth |
-7,8 |
0,8 |
5,0 |
0,0 |
0,5 |
9,8 |
8,8 |
1,2 |
1,3 |
0,1 |
0,0 |
3,349 |
|
|
|
Triumph TR4 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
21 |
Vermander Glenn /
Maes Jonah |
0,9 |
2,9 |
8,4 |
11,3 |
12,7 |
2,6 |
4,2 |
2,4 |
3,4 |
0,0 |
0,1 |
4,499 |
|
|
|
Opel gsi 1992 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
20 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
2,6 |
3,9 |
8,1 |
3,3 |
5,1 |
7,0 |
9,4 |
5,5 |
8,5 |
5,4 |
0,4 |
4,679 |
|
|
|
Toyota Starlet 1,2 1979 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
24 |
Muylle Jo / Muylle
Guy |
-1,6 |
0,0 |
4,4 |
10,6 |
11,7 |
-0,6 |
2,2 |
-1,9 |
0,0 |
-0,9 |
-5,8 |
4,963 |
|
|
|
Subaru Impreza gt turbo 1997 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
39 |
Mutsaars William /
Mutsaars Michael |
1,0 |
6,2 |
12,3 |
5,0 |
5,7 |
-2,4 |
-3,2 |
-3,4 |
-1,4 |
-5,3 |
-5,1 |
7,271 |
|
|
|
Alfa Romeo 1556 GTA 2003 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
11 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
0,0 |
2,4 |
7,5 |
11,9 |
14,2 |
15,8 |
19,3 |
16,8 |
18,2 |
12,2 |
1,0 |
9,066 |
|
|
|
Opel Kadett C 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
15 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
2,0 |
0,7 |
9,2 |
25,4 |
28,0 |
15,9 |
15,4 |
6,9 |
5,9 |
0,0 |
-0,4 |
9,161 |
|
|
|
BMW E21 315 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
38 |
Coudijzer Gerrit /
Gauchet Jean |
-9,1 |
-2,6 |
5,3 |
2,1 |
3,5 |
-5,3 |
-3,8 |
-7,9 |
-4,6 |
-6,2 |
-8,3 |
10,640 |
|
|
|
BMW 323ti 1999
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
17 |
Wuyts Roger /
Cooremans Marc |
-8,4 |
-3,8 |
-0,2 |
-4,9 |
-2,0 |
20,0 |
20,4 |
21,1 |
29,3 |
33,5 |
30,4 |
15,000 |
|
|
|
Volvo 240 GL 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
12 |
Vandecandelaere Philippe /
Thirionet Yves |
0,4 |
0,0 |
72,5 |
67,1 |
68,1 |
54,5 |
54,9 |
50,6 |
51,8 |
48,6 |
37,3 |
15,000 |
|
|
|
Triumph TR6 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
7 |
Vereecke Bart /
Vanrolleghem Seppe |
2,0 |
1,8 |
5,1 |
0,0 |
1,2 |
35,4 |
36,3 |
31,8 |
31,4 |
25,9 |
14,4 |
15,000 |
|
|
|
Renault 5 1981
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
36 |
Van Der Zalm Fons /
Van Der Zalm Jeroen |
2,5 |
0,0 |
3,2 |
-4,2 |
-3,8 |
-23,3 |
-23,7 |
-31,5 |
-35,4 |
-43,7 |
-56,9 |
15,000 |
|
|
|
BMW M3 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
29 |
Saelens Maxim /
Samaey Geert |
36,3 |
35,3 |
45,4 |
38,8 |
39,8 |
35,2 |
35,9 |
34,7 |
38,3 |
34,3 |
33,7 |
15,000 |
|
|
|
Lancia Béta coupe 1983 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
19 |
Verhasselt Vincent /
Lissens Jordy |
69,8 |
62,2 |
78,5 |
77,8 |
80,8 |
79,1 |
83,4 |
84,3 |
91,7 |
94,3 |
91,9 |
15,000 |
|
|
|
Citroën 2CV6 1986
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
16 |
Van Damme Karel /
De Plancke Filip |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
15,000 |
|
|
|
Mercedes 190 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
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