|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
|
RT |
|
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
|
1 |
6 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
Alfa Romeo Giulia super 1971 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
Martens Jean-Jacques /
Pyck Aswin |
0,0 |
0,0 |
0,3 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,023 |
|
|
|
Volvo PV444 1957
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
14 |
Verstraete Bernard /
Collard Thomas |
0,0 |
0,0 |
0,6 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,064 |
|
|
|
Toyota Corolla GT 1980 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
28 |
De Wolf Sam / Cole
Julie |
0,3 |
0,5 |
0,3 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,128 |
|
|
|
Porsche 924 1979
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
4 |
Dupont Guy / Dupont
Olivier |
1,0 |
0,0 |
0,8 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,130 |
|
|
|
Mini Cooper S 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
25 |
Quirijnen Felix /
Cracco Pablo |
0,6 |
0,1 |
1,2 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,154 |
|
|
|
Citroën Dyane 1967 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
15 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
0,6 |
1,2 |
1,4 |
0,3 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,324 |
|
|
|
BMW E21 315 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
37 |
Claeys Dirk /
Planckaert Stefaan |
0,7 |
1,1 |
1,6 |
1,4 |
0,9 |
0,2 |
0,1 |
0,582 |
|
|
|
BMW Z3 1997
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
32 |
Boodts Jean-Yves /
Borry Stijn |
1,1 |
0,9 |
2,1 |
1,2 |
1,1 |
0,0 |
-0,3 |
0,603 |
|
|
|
Porsche 924 1985
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
3 |
Decavele Gauthier /
Verte Kenneth |
1,7 |
2,2 |
2,9 |
1,1 |
0,9 |
0,4 |
1,1 |
0,669 |
|
|
|
Triumph TR4 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
1 |
Van Remoortel Patrick /
Charlet Valentin |
5,2 |
4,1 |
4,0 |
0,6 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,709 |
|
|
|
Apal coupe 1951
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
10 |
Naeyaert Frans
/ Seynaeve Dominiek |
3,3 |
3,3 |
3,8 |
0,0 |
0,0 |
-1,5 |
0,0 |
1,091 |
|
|
|
Opel Kadett GT/E 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
5 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
3,5 |
4,8 |
5,6 |
1,5 |
2,6 |
0,6 |
0,9 |
1,307 |
|
|
|
Austin Cooper 1967
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
8 |
Dupan Philippe /
Devos Tine |
6,7 |
6,8 |
7,5 |
1,1 |
1,1 |
0,5 |
1,0 |
2,249 |
|
|
|
Mazda MX5 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
38 |
Coudijzer Gerrit /
Gauchet Jean |
0,0 |
0,0 |
1,2 |
-2,5 |
-0,9 |
-3,5 |
-4,3 |
2,359 |
|
|
|
BMW 323ti 1999
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
23 |
Vanrolleghem lieven /
Vanrobaeys Dirk |
3,9 |
3,7 |
4,6 |
1,3 |
0,8 |
0,0 |
13,6 |
2,540 |
|
|
|
BMW E36 320 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
18 |
De Bernardo Jean-Marc /
Doolaeghe Bjorn |
5,0 |
6,3 |
7,3 |
3,5 |
4,1 |
1,9 |
1,5 |
2,576 |
|
|
|
Skoda 130 1987
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
29 |
Saelens Maxim /
Samaey Geert |
4,3 |
5,3 |
7,9 |
4,4 |
4,8 |
1,9 |
2,5 |
2,582 |
|
|
|
Lancia Béta coupe 1983 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
34 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
4,7 |
6,7 |
8,5 |
3,8 |
4,2 |
1,3 |
2,0 |
2,683 |
|
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
12 |
Vandecandelaere Philippe / Thirionet Yves |
4,9 |
6,3 |
8,3 |
5,1 |
8,6 |
13,8 |
14,6 |
4,683 |
|
|
|
Triumph TR6 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
7 |
Vereecke Bart /
Vanrolleghem Seppe |
9,0 |
11,5 |
12,1 |
7,4 |
7,9 |
6,1 |
8,3 |
5,046 |
|
|
|
Renault 5 1981
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
39 |
Mutsaars William /
Mutsaars Michael |
0,1 |
2,6 |
11,1 |
10,0 |
9,6 |
7,0 |
10,3 |
5,222 |
|
|
|
Alfa Romeo 1556 GTA 2003 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
17 |
Wuyts Roger /
Cooremans Marc |
10,6 |
10,9 |
13,1 |
8,4 |
8,5 |
5,7 |
9,3 |
5,586 |
|
|
|
Volvo 240 GL 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
33 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
7,9 |
9,5 |
13,3 |
9,9 |
10,6 |
8,3 |
9,8 |
5,892 |
|
|
|
Toyota Corolla 1985 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
20 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
9,2 |
12,5 |
14,6 |
12,5 |
13,9 |
12,8 |
16,1 |
7,237 |
|
|
|
Toyota Starlet 1,2 1979 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
24 |
Muylle Jo / Muylle
Guy |
14,3 |
16,1 |
17,3 |
10,6 |
10,6 |
6,5 |
7,4 |
8,032 |
|
|
|
Subaru Impreza gt turbo 1997 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
27 |
Brissart Bruno /
Brissart Antoine |
8,8 |
12,0 |
15,9 |
15,0 |
18,0 |
17,0 |
19,1 |
8,252 |
|
|
|
Triumph TR7 1978
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
26 |
Verstraeten Gilbert /
Piret Jean Marc |
3,5 |
10,4 |
16,2 |
19,5 |
23,4 |
23,7 |
25,7 |
9,059 |
|
|
|
Opel Kadett C 1974 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
21 |
Vermander Glenn /
Maes Jonah |
10,5 |
13,5 |
15,9 |
14,0 |
15,7 |
13,8 |
16,8 |
9,219 |
|
|
|
Opel gsi 1992 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
19 |
Verhasselt Vincent /
Lissens Jordy |
7,3 |
12,5 |
15,4 |
15,9 |
18,5 |
19,3 |
25,3 |
9,821 |
|
|
|
Citroën 2CV6 1986
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
36 |
Van Der Zalm Fons /
Van Der Zalm Jeroen |
-4,8 |
-6,5 |
-6,7 |
-9,6 |
-10,7 |
-14,6 |
-15,6 |
13,700 |
|
|
|
BMW M3 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
9 |
De Paü Vincent /
De Paü Patrick |
25,9 |
28,9 |
30,1 |
27,2 |
27,5 |
24,8 |
25,9 |
14,462 |
|
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
11 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
30,8 |
40,0 |
47,6 |
57,8 |
62,2 |
64,1 |
69,1 |
15,000 |
|
|
|
Opel Kadett C 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
35 |
Bouckaert Kris /
Bouckaert Steven |
39,0 |
40,5 |
42,2 |
44,4 |
44,7 |
46,1 |
47,2 |
15,000 |
|
|
|
BMW 325i 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
13 |
Maes Patrick / Guns
Marc |
92,5 |
95,8 |
99,5 |
98,5 |
100,2 |
99,3 |
103,6 |
15,000 |
|
|
|
Porsche 944 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
16 |
Van Damme Karel /
De Plancke Filip |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
15,000 |
|
|
|
Mercedes 190 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|