|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RT |
|
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
|
1 |
14 |
Verstraete Bernard /
Collard Thomas |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,7 |
-0,1 |
-0,5 |
-1,2 |
-1,1 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,764 |
|
|
|
Toyota Corolla GT 1980 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
1 |
Van Remoortel Patrick /
Charlet Valentin |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,6 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,7 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,1 |
-1,1 |
-1,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,7 |
-0,9 |
1,001 |
|
|
|
Apal coupe 1951
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4 |
Dupont Guy / Dupont
Olivier |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
5,4 |
3,5 |
0,8 |
1,1 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,6 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
1,7 |
0,0 |
-0,1 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
4,0 |
2,0 |
1,346 |
|
|
|
Mini Cooper S 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
2 |
Martens Jean-Jacques /
Pyck Aswin |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,1 |
1,4 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,2 |
-0,5 |
0,0 |
-0,1 |
0,0 |
0,2 |
1,3 |
-0,5 |
-1,2 |
-0,9 |
-0,5 |
-0,8 |
0,0 |
-0,3 |
1,6 |
-1,8 |
1,665 |
|
|
|
Volvo PV444 1957
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
3 |
Decavele Gauthier /
Verte Kenneth |
0,2 |
-0,3 |
0,0 |
6,1 |
-1,3 |
0,0 |
2,5 |
0,0 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
0,7 |
-0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,9 |
2,2 |
0,0 |
-1,1 |
-0,6 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
-0,5 |
3,1 |
-0,3 |
1,913 |
|
|
|
Triumph TR4 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
28 |
De Wolf Sam / Cole
Julie |
0,6 |
0,1 |
0,3 |
0,7 |
10,1 |
0,0 |
4,4 |
0,1 |
0,0 |
0,3 |
0,2 |
0,0 |
2,1 |
2,3 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,4 |
0,6 |
0,0 |
-0,2 |
-0,2 |
-0,1 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,0 |
-0,5 |
1,995 |
|
|
|
Porsche 924 1979
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
18 |
De Bernardo Jean-Marc /
Doolaeghe Bjorn |
0,0 |
0,0 |
0,6 |
0,7 |
2,7 |
0,0 |
0,2 |
0,2 |
0,6 |
1,2 |
1,2 |
0,7 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
-0,9 |
2,1 |
0,5 |
1,9 |
1,4 |
0,3 |
0,0 |
0,6 |
-2,0 |
0,0 |
-0,6 |
2,3 |
0,0 |
2,204 |
|
|
|
Skoda 130 1987
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
35 |
Bouckaert Kris /
Bouckaert Steven |
0,1 |
3,9 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,2 |
0,5 |
0,0 |
-0,5 |
0,0 |
0,3 |
-0,4 |
0,0 |
0,0 |
-0,5 |
-0,6 |
0,0 |
0,0 |
1,3 |
0,0 |
-1,1 |
0,0 |
0,0 |
-1,7 |
-0,3 |
-1,0 |
5,4 |
0,6 |
2,324 |
|
|
|
BMW 325i 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
26 |
Verstraeten Gilbert /
Piret Jean Marc |
1,3 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
-1,1 |
0,0 |
0,3 |
-2,5 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
-2,7 |
0,0 |
0,5 |
2,9 |
0,0 |
-1,2 |
-1,2 |
-1,2 |
-3,3 |
0,0 |
-1,0 |
1,4 |
-0,4 |
3,453 |
|
|
|
Opel Kadett C 1974
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
23 |
Vanrolleghem lieven /
Vanrobaeys Dirk |
2,4 |
0,3 |
0,0 |
5,5 |
0,0 |
-0,8 |
0,0 |
-0,8 |
-0,8 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,9 |
0,8 |
0,0 |
-1,1 |
0,2 |
0,1 |
1,8 |
-0,4 |
-1,4 |
-1,4 |
-1,6 |
0,0 |
0,0 |
-1,9 |
3,5 |
1,1 |
3,551 |
|
|
|
BMW E36 320 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
32 |
Boodts Jean-Yves /
Borry Stijn |
0,0 |
-0,8 |
-0,2 |
0,0 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
-1,1 |
-1,0 |
-0,1 |
0,5 |
0,0 |
4,6 |
9,1 |
4,8 |
-0,2 |
0,0 |
-0,7 |
0,0 |
-0,6 |
-0,9 |
-0,2 |
-0,2 |
-0,4 |
-0,9 |
-1,4 |
-1,1 |
-1,3 |
3,875 |
|
|
|
Porsche 924 1985
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
37 |
Claeys Dirk /
Planckaert Stefaan |
1,2 |
-0,4 |
0,5 |
0,6 |
1,2 |
1,9 |
0,0 |
-1,2 |
-1,6 |
0,0 |
0,0 |
1,5 |
1,3 |
1,5 |
0,0 |
2,1 |
0,8 |
-0,3 |
0,7 |
-1,5 |
-0,8 |
-0,1 |
0,4 |
2,6 |
0,6 |
0,0 |
11,5 |
12,3 |
5,129 |
|
|
|
BMW Z3 1997
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
6 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
0,7 |
-0,6 |
-0,7 |
-0,8 |
4,5 |
-0,8 |
0,0 |
4,5 |
-0,5 |
-0,8 |
-0,8 |
9,1 |
-0,5 |
-1,5 |
-1,2 |
-2,1 |
-2,3 |
-1,0 |
0,0 |
-1,8 |
-2,2 |
-2,2 |
-2,7 |
-3,8 |
-3,0 |
-2,0 |
-1,9 |
-2,8 |
8,536 |
|
|
|
Alfa Romeo Giulia super 1971 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
25 |
Quirijnen Felix /
Cracco Pablo |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
-0,5 |
0,2 |
-0,6 |
0,0 |
-0,2 |
-0,3 |
-0,2 |
-0,5 |
0,0 |
-0,3 |
-0,7 |
-0,1 |
0,0 |
-0,4 |
-0,4 |
0,0 |
-1,0 |
-1,5 |
-1,1 |
-1,1 |
-1,2 |
-2,3 |
-2,1 |
47,8 |
42,3 |
8,984 |
|
|
|
Citroën Dyane 1967 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
12 |
Vandecandelaere Philippe /
Thirionet Yves |
0,0 |
-0,3 |
-0,9 |
-1,3 |
10,9 |
3,7 |
3,8 |
2,6 |
1,5 |
2,4 |
2,9 |
14,3 |
5,4 |
4,6 |
1,6 |
-1,6 |
0,0 |
-0,7 |
0,0 |
0,0 |
-2,0 |
* |
2,5 |
0,1 |
1,1 |
-1,0 |
2,4 |
0,0 |
11,105 |
|
|
|
Triumph TR6 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
34 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
0,0 |
0,0 |
-0,2 |
-0,5 |
10,6 |
4,1 |
2,2 |
-0,2 |
0,0 |
14,2 |
14,7 |
15,5 |
7,7 |
7,8 |
7,2 |
6,2 |
5,2 |
0,8 |
3,3 |
-1,1 |
-2,1 |
-0,8 |
0,0 |
-0,9 |
0,0 |
-1,4 |
7,2 |
5,7 |
11,106 |
|
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
17 |
Wuyts Roger /
Cooremans Marc |
26,5 |
20,4 |
6,5 |
4,3 |
4,8 |
2,9 |
11,6 |
1,6 |
1,2 |
2,6 |
3,3 |
7,6 |
3,9 |
5,6 |
5,7 |
4,1 |
3,8 |
3,1 |
5,7 |
2,3 |
1,3 |
4,3 |
7,2 |
3,8 |
3,5 |
1,8 |
4,1 |
4,7 |
13,286 |
|
|
|
Volvo 240 GL 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
7 |
Vereecke Bart /
Vanrolleghem Seppe |
-2,4 |
1,5 |
-3,8 |
-10,7 |
-23,3 |
-30,3 |
-31,0 |
-38,6 |
-46,0 |
4,4 |
5,6 |
3,2 |
5,4 |
6,7 |
9,5 |
8,6 |
10,8 |
15,3 |
17,1 |
15,8 |
14,0 |
13,8 |
15,2 |
1,5 |
12,5 |
11,0 |
11,0 |
7,3 |
15,000 |
|
|
|
Renault 5 1981
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
9 |
De Paü Vincent / De
Paü Patrick |
0,0 |
-0,4 |
0,0 |
-1,4 |
-2,2 |
-11,5 |
-10,8 |
-10,7 |
-7,8 |
-3,2 |
0,0 |
29,1 |
31,3 |
32,1 |
32,1 |
34,5 |
38,2 |
42,4 |
44,9 |
44,1 |
49,6 |
50,3 |
51,6 |
46,4 |
48,2 |
44,7 |
50,0 |
46,5 |
15,000 |
|
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
27 |
Brissart Bruno /
Brissart Antoine |
0,0 |
-1,0 |
3,9 |
4,7 |
* |
* |
-102,4 |
-101,6 |
-107,0 |
-108,1 |
-106,0 |
-109,7 |
-108,8 |
-106,9 |
-104,3 |
-101,9 |
* |
359,1 |
362,1 |
360,1 |
362,5 |
363,8 |
365,7 |
470,3 |
470,1 |
487,9 |
516,5 |
523,6 |
15,000 |
|
|
|
Triumph TR7 1978
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
39 |
Mutsaars William /
Mutsaars Michael |
0,0 |
0,0 |
-1,3 |
0,0 |
1,5 |
0,0 |
12,7 |
-3,3 |
-4,7 |
-4,3 |
0,0 |
0,0 |
-4,3 |
-4,3 |
-6,2 |
-2,4 |
-3,1 |
-5,5 |
-2,5 |
-9,1 |
-10,0 |
-9,0 |
-8,4 |
-17,6 |
-10,7 |
-7,7 |
-0,4 |
-3,8 |
15,000 |
|
|
|
Alfa Romeo 1556 GTA 2003 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
29 |
Saelens Maxim /
Samaey Geert |
0,2 |
0,0 |
4,3 |
5,4 |
12,5 |
7,8 |
7,6 |
4,3 |
3,4 |
3,8 |
3,4 |
5,5 |
3,6 |
4,4 |
3,8 |
3,0 |
4,0 |
17,3 |
20,3 |
13,0 |
13,3 |
* |
7,8 |
0,0 |
2,7 |
0,0 |
19,1 |
12,3 |
15,000 |
|
|
|
Lancia Béta coupe 1983 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
5 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
0,6 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
2,6 |
2,2 |
3,7 |
1,5 |
0,6 |
1,7 |
1,3 |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
0,9 |
4,8 |
5,0 |
5,7 |
7,3 |
8,1 |
6,2 |
4,6 |
14,3 |
17,2 |
15,000 |
|
|
|
Austin Cooper 1967
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
13 |
Maes Patrick /
Guns Marc |
0,7 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
1,2 |
0,1 |
1,3 |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
1,8 |
-0,4 |
9,0 |
8,9 |
5,7 |
0,5 |
0,0 |
1,8 |
3,7 |
0,1 |
8,4 |
* |
7,7 |
-3,0 |
-1,5 |
* |
* |
* |
15,000 |
|
|
|
Porsche 944 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
15 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
0,8 |
0,0 |
-0,1 |
-0,1 |
-1,1 |
-0,7 |
0,0 |
-0,4 |
-0,8 |
0,0 |
-0,6 |
79,8 |
73,7 |
79,5 |
74,3 |
69,0 |
65,6 |
59,0 |
59,9 |
56,8 |
53,1 |
63,3 |
63,5 |
34,3 |
27,1 |
18,9 |
14,5 |
6,6 |
15,000 |
|
|
|
BMW E21 315 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
8 |
Dupan Philippe /
Devos Tine |
1,4 |
2,9 |
-0,8 |
0,0 |
1,1 |
0,0 |
1,4 |
-6,2 |
-16,5 |
0,0 |
0,3 |
68,4 |
59,8 |
65,5 |
62,7 |
58,9 |
55,4 |
59,8 |
61,4 |
51,4 |
48,1 |
* |
42,0 |
26,4 |
21,2 |
14,4 |
16,1 |
11,9 |
15,000 |
|
|
|
Mazda MX5 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
21 |
Vermander Glenn /
Maes Jonah |
2,3 |
-0,1 |
2,5 |
2,8 |
2,8 |
0,1 |
0,0 |
-3,9 |
-4,1 |
-2,8 |
-1,4 |
-4,4 |
-2,5 |
-1,2 |
-0,2 |
0,0 |
1,1 |
7,6 |
10,6 |
5,9 |
6,2 |
7,6 |
12,4 |
6,4 |
2,1 |
-0,7 |
33,2 |
39,8 |
15,000 |
|
|
|
Opel gsi 1992 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
24 |
Muylle Jo / Muylle
Guy |
3,2 |
8,1 |
0,3 |
-6,9 |
4,3 |
4,0 |
6,3 |
1,7 |
2,0 |
3,2 |
4,7 |
32,8 |
29,0 |
30,5 |
28,5 |
25,1 |
23,5 |
16,9 |
18,8 |
10,8 |
7,5 |
7,5 |
9,0 |
-0,8 |
-1,7 |
-0,3 |
16,4 |
12,3 |
15,000 |
|
|
|
Subaru Impreza gt turbo 1997 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
11 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
3,5 |
2,8 |
0,0 |
0,0 |
-2,6 |
-2,8 |
4,1 |
1,6 |
-0,2 |
-3,6 |
0,9 |
36,0 |
44,3 |
47,3 |
50,5 |
49,2 |
51,8 |
55,6 |
57,9 |
56,1 |
55,5 |
56,5 |
58,0 |
49,7 |
47,4 |
44,7 |
51,0 |
50,3 |
15,000 |
|
|
|
Opel Kadett C 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
20 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
7,0 |
4,4 |
0,0 |
2,1 |
143,5 |
137,3 |
139,1 |
129,6 |
121,5 |
110,2 |
110,8 |
190,7 |
188,9 |
190,9 |
192,8 |
192,3 |
193,1 |
194,4 |
197,9 |
193,8 |
194,1 |
193,8 |
194,9 |
182,7 |
181,6 |
182,2 |
186,2 |
184,5 |
15,000 |
|
|
|
Toyota Starlet 1,2 1979 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
33 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
8,4 |
12,1 |
3,5 |
3,0 |
1,4 |
-1,3 |
0,3 |
-2,7 |
-2,7 |
13,0 |
13,4 |
36,3 |
35,6 |
36,7 |
36,1 |
33,3 |
33,3 |
29,5 |
32,3 |
28,2 |
26,9 |
27,1 |
29,5 |
14,1 |
19,6 |
28,4 |
38,0 |
37,9 |
15,000 |
|
|
|
Toyota Corolla 1985 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
38 |
Coudijzer Gerrit /
Gauchet Jean |
10,4 |
28,6 |
51,2 |
84,4 |
119,5 |
117,4 |
132,8 |
159,9 |
174,5 |
202,2 |
206,9 |
234,7 |
231,6 |
233,9 |
236,4 |
235,8 |
236,8 |
248,9 |
255,7 |
267,5 |
271,4 |
286,7 |
295,8 |
304,4 |
305,3 |
305,6 |
323,6 |
321,8 |
15,000 |
|
|
|
BMW 323ti 1999
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
19 |
Verhasselt Vincent /
Lissens Jordy |
17,3 |
25,6 |
21,2 |
13,5 |
18,3 |
20,6 |
33,6 |
48,0 |
44,3 |
40,2 |
44,0 |
137,3 |
144,4 |
147,0 |
151,9 |
153,7 |
157,0 |
163,2 |
167,8 |
167,5 |
168,8 |
168,8 |
165,7 |
170,6 |
172,2 |
177,2 |
279,8 |
279,0 |
15,000 |
|
|
|
Citroën 2CV6 1986
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
10 |
Naeyaert Frans
/ Seynaeve Dominiek |
34,3 |
36,2 |
30,2 |
26,9 |
23,6 |
25,2 |
32,7 |
40,1 |
40,6 |
41,8 |
46,3 |
46,9 |
47,7 |
48,8 |
50,1 |
49,8 |
51,5 |
63,9 |
66,0 |
62,8 |
62,3 |
62,6 |
65,3 |
56,7 |
54,7 |
51,0 |
56,1 |
56,3 |
15,000 |
|
|
|
Opel Kadett GT/E 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
36 |
Van Der Zalm Fons /
Van Der Zalm Jeroen |
37,2 |
41,6 |
60,2 |
64,3 |
61,7 |
56,8 |
65,6 |
50,7 |
47,9 |
43,8 |
47,7 |
52,3 |
53,1 |
54,3 |
59,6 |
60,3 |
62,4 |
75,8 |
78,7 |
71,9 |
72,2 |
149,8 |
66,9 |
165,1 |
165,7 |
166,8 |
182,1 |
190,2 |
15,000 |
|
|
|
BMW M3 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
16 |
Van Damme Karel /
De Plancke Filip |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
15,000 |
|
|
|
Mercedes 190 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|