|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RT |
|
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
|
1 |
16 |
Van Damme Karel /
De Plancke Filip |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,034 |
|
|
|
Mercedes 190 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
28 |
De Wolf Sam / Cole
Julie |
0,2 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
0,4 |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
0,128 |
|
|
|
Porsche 924 1979
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
Martens Jean-Jacques /
Pyck Aswin |
0,2 |
0,5 |
1,9 |
1,1 |
0,0 |
0,8 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,257 |
|
|
|
Volvo PV444 1957
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
6 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
0,7 |
0,0 |
0,1 |
-0,6 |
-0,6 |
-0,2 |
0,408 |
|
|
|
Alfa Romeo Giulia super 1971 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
1 |
Van Remoortel Patrick /
Charlet Valentin |
-0,3 |
-0,7 |
1,4 |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,5 |
0,422 |
|
|
|
Apal coupe 1951
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
32 |
Boodts Jean-Yves /
Borry Stijn |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
2,6 |
0,7 |
-0,7 |
0,0 |
0,429 |
|
|
|
Porsche 924 1985
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
29 |
Saelens Maxim /
Samaey Geert |
0,0 |
0,0 |
1,5 |
1,4 |
0,0 |
2,1 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,432 |
|
|
|
Lancia Béta coupe 1983 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
14 |
Verstraete Bernard /
Collard Thomas |
-0,4 |
0,0 |
1,1 |
1,0 |
0,9 |
1,5 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,440 |
|
|
|
Toyota Corolla GT 1980 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
13 |
Maes Patrick / Guns
Marc |
0,0 |
0,0 |
2,4 |
2,4 |
0,0 |
0,3 |
0,5 |
0,1 |
0,0 |
0,473 |
|
|
|
Porsche 944 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
5 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
0,0 |
0,0 |
0,3 |
2,3 |
0,0 |
1,9 |
1,7 |
1,2 |
1,3 |
0,582 |
|
|
|
Austin Cooper 1967 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
12 |
Vandecandelaere Philippe /
Thirionet Yves |
0,0 |
0,0 |
1,1 |
1,6 |
0,0 |
0,8 |
0,0 |
-2,3 |
-0,1 |
0,747 |
|
|
|
Triumph TR6 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
4 |
Dupont Guy /
Dupont Olivier |
-0,5 |
0,0 |
1,0 |
8,8 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,750 |
|
|
|
Mini Cooper S 1965 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
15 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
-1,1 |
0,0 |
1,9 |
1,2 |
0,0 |
1,8 |
2,4 |
0,5 |
-0,1 |
0,888 |
|
|
|
BMW E21 315 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
26 |
Verstraeten Gilbert /
Piret Jean Marc |
0,0 |
0,0 |
2,2 |
6,7 |
0,0 |
0,3 |
0,0 |
-1,2 |
0,0 |
0,921 |
|
|
|
Opel Kadett C 1974 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
23 |
Vanrolleghem lieven /
Vanrobaeys Dirk |
0,0 |
0,0 |
0,4 |
1,4 |
2,2 |
3,8 |
1,2 |
-0,9 |
0,0 |
0,998 |
|
|
|
BMW E36 320 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
18 |
De Bernardo Jean-Marc /
Doolaeghe Bjorn |
-0,8 |
0,0 |
0,9 |
5,5 |
0,8 |
2,2 |
0,2 |
0,1 |
0,0 |
1,004 |
|
|
|
Skoda 130 1987
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
25 |
Quirijnen Felix /
Cracco Pablo |
0,0 |
3,1 |
4,8 |
1,0 |
0,0 |
1,8 |
1,6 |
-0,8 |
-0,2 |
1,025 |
|
|
|
Citroën Dyane 1967
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
8 |
Dupan Philippe /
Devos Tine |
0,0 |
0,0 |
2,6 |
5,6 |
0,7 |
2,7 |
1,8 |
-0,3 |
0,0 |
1,281 |
|
|
|
Mazda MX5 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
35 |
Bouckaert Kris /
Bouckaert Steven |
0,0 |
0,6 |
1,8 |
1,1 |
-1,8 |
-0,9 |
1,6 |
-1,4 |
-0,4 |
1,349 |
|
|
|
BMW 325i 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
10 |
Naeyaert Frans
/ Seynaeve Dominiek |
0,0 |
0,0 |
1,9 |
4,4 |
3,3 |
4,0 |
2,6 |
1,0 |
1,5 |
1,421 |
|
|
|
Opel Kadett GT/E 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
7 |
Vereecke Bart /
Vanrolleghem Seppe |
0,0 |
0,0 |
2,5 |
4,7 |
2,0 |
3,7 |
2,8 |
2,8 |
3,2 |
1,759 |
|
|
|
Renault 5 1981
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
34 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
-1,3 |
0,1 |
2,3 |
6,1 |
0,0 |
1,5 |
0,0 |
-4,6 |
-2,0 |
2,441 |
|
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
37 |
Claeys Dirk /
Planckaert Stefaan |
0,5 |
0,0 |
0,3 |
1,1 |
2,3 |
5,7 |
4,7 |
-3,7 |
-2,2 |
2,597 |
|
|
|
BMW Z3 1997
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
9 |
De Paü Vincent /
De Paü Patrick |
0,0 |
-1,0 |
0,8 |
-6,1 |
0,0 |
0,5 |
2,1 |
-0,3 |
-5,0 |
2,739 |
|
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
21 |
Vermander Glenn /
Maes Jonah |
0,0 |
-0,4 |
1,0 |
6,4 |
0,5 |
2,2 |
1,1 |
-4,8 |
-4,6 |
2,990 |
|
|
|
Opel gsi 1992 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
27 |
Brissart Bruno /
Brissart Antoine |
-5,0 |
0,5 |
4,4 |
5,5 |
2,2 |
5,1 |
4,0 |
0,1 |
-2,1 |
3,121 |
|
|
|
Triumph TR7 1978
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
33 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
-2,7 |
-3,0 |
0,0 |
0,0 |
5,3 |
8,0 |
6,7 |
-0,5 |
-4,4 |
3,821 |
|
|
|
Toyota Corolla 1985 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
39 |
Mutsaars William /
Mutsaars Michael |
-2,9 |
-0,8 |
1,6 |
2,6 |
-2,2 |
-0,7 |
-1,9 |
-3,3 |
-5,5 |
3,893 |
|
|
|
Alfa Romeo 1556 GTA 2003 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
36 |
Van Der Zalm Fons /
Van Der Zalm Jeroen |
2,7 |
2,1 |
4,4 |
9,5 |
7,1 |
9,6 |
7,8 |
0,6 |
2,5 |
4,075 |
|
|
|
BMW M3 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
19 |
Verhasselt Vincent /
Lissens Jordy |
-1,0 |
-1,1 |
2,7 |
2,5 |
7,9 |
11,0 |
9,7 |
4,7 |
-2,8 |
4,290 |
|
|
|
Citroën 2CV6 1986
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
20 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
-6,8 |
0,3 |
2,6 |
8,0 |
3,2 |
4,6 |
2,4 |
-3,8 |
-3,5 |
4,487 |
|
|
|
Toyota Starlet 1,2 1979 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
11 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
3,0 |
3,3 |
6,8 |
15,3 |
16,0 |
17,9 |
16,1 |
4,6 |
1,4 |
6,415 |
|
|
|
Opel Kadett C 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
3 |
Decavele Gauthier /
Verte Kenneth |
0,0 |
45,1 |
46,9 |
11,3 |
0,0 |
0,7 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
6,767 |
|
|
|
Triumph TR4 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
24 |
Muylle Jo / Muylle
Guy |
0,3 |
-0,1 |
1,7 |
9,3 |
5,3 |
18,9 |
17,8 |
5,5 |
-5,7 |
6,864 |
|
|
|
Subaru Impreza gt turbo 1997 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
17 |
Wuyts Roger /
Cooremans Marc |
-7,1 |
-4,4 |
-0,5 |
-7,6 |
-7,0 |
-5,6 |
-6,2 |
-4,6 |
-13,0 |
11,200 |
|
|
|
Volvo 240 GL 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
38 |
Coudijzer Gerrit /
Gauchet Jean |
0,0 |
15,2 |
18,6 |
24,8 |
33,7 |
35,4 |
34,3 |
41,8 |
41,5 |
15,000 |
|
|
|
BMW 323ti 1999
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
## |
#VERW! |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#VERW! |
|
|
|
#VERW! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
## |
#VERW! |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#VERW! |
|
|
|
#VERW! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
## |
#VERW! |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#### |
#VERW! |
|
|
|
#VERW! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|