|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RT |
|
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
|
1 |
1 |
Van Remoortel Patrick /
Charlet Valentin |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,9 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,046 |
|
|
|
Apal coupe 1951
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
28 |
De Wolf Sam / Cole
Julie |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,7 |
1,9 |
0,0 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,245 |
|
|
|
Porsche 924 1979
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
3 |
Decavele Gauthier /
Verte Kenneth |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,4 |
1,2 |
1,9 |
0,0 |
1,7 |
0,0 |
0,0 |
0,338 |
|
|
|
Triumph TR4 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
4 |
Dupont Guy /
Dupont Olivier |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,7 |
2,9 |
0,0 |
0,9 |
0,0 |
0,0 |
0,384 |
|
|
|
Mini Cooper S 1965 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
2 |
Martens Jean-Jacques /
Pyck Aswin |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
1,7 |
2,9 |
0,5 |
2,0 |
0,0 |
0,1 |
0,423 |
|
|
|
Volvo PV444 1957
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
14 |
Verstraete Bernard /
Collard Thomas |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,2 |
2,9 |
0,9 |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
0,520 |
|
|
|
Toyota Corolla GT 1980 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
32 |
Boodts Jean-Yves /
Borry Stijn |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,1 |
2,9 |
0,0 |
1,8 |
0,4 |
-0,1 |
0,632 |
|
|
|
Porsche 924 1985
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
16 |
Van Damme Karel /
De Plancke Filip |
0,3 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,8 |
3,9 |
0,2 |
1,1 |
0,0 |
0,0 |
0,697 |
|
|
|
Mercedes 190 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
6 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,9 |
1,9 |
0,0 |
6,5 |
0,0 |
0,0 |
0,701 |
|
|
|
Alfa Romeo Giulia super 1971 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
18 |
De Bernardo Jean-Marc /
Doolaeghe Bjorn |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,3 |
2,9 |
2,4 |
3,4 |
0,8 |
0,1 |
0,989 |
|
|
|
Skoda 130 1987
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
29 |
Saelens Maxim /
Samaey Geert |
0,1 |
0,1 |
0,9 |
0,1 |
0,7 |
0,9 |
1,9 |
2,9 |
1,5 |
2,6 |
0,8 |
0,0 |
1,038 |
|
|
|
Lancia Béta coupe 1983 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
15 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
0,7 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,5 |
4,0 |
4,9 |
1,9 |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
1,097 |
|
|
|
BMW E21 315 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
12 |
Vandecandelaere Philippe /
Thirionet Yves |
1,4 |
0,0 |
8,4 |
0,0 |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
0,9 |
1,4 |
2,7 |
0,0 |
0,0 |
1,161 |
|
|
|
Triumph TR6 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
23 |
Vanrolleghem lieven /
Vanrobaeys Dirk |
0,0 |
0,8 |
0,0 |
0,7 |
0,3 |
1,5 |
2,3 |
3,9 |
1,4 |
1,9 |
0,0 |
0,0 |
1,165 |
|
|
|
BMW E36 320 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
10 |
Naeyaert Frans
/ Seynaeve Dominiek |
-0,9 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
1,0 |
2,6 |
3,9 |
2,4 |
2,6 |
0,2 |
0,6 |
1,206 |
|
|
|
Opel Kadett GT/E 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
13 |
Maes Patrick /
Guns Marc |
1,1 |
0,0 |
1,0 |
0,8 |
2,0 |
0,1 |
2,0 |
2,9 |
1,1 |
2,5 |
1,0 |
1,4 |
1,319 |
|
|
|
Porsche 944 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
5 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
0,0 |
0,8 |
0,6 |
0,8 |
0,5 |
2,1 |
2,6 |
3,9 |
2,4 |
4,9 |
2,3 |
2,5 |
1,569 |
|
|
|
Austin Cooper 1967
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
7 |
Vereecke Bart /
Vanrolleghem Seppe |
0,5 |
0,4 |
0,1 |
0,6 |
0,7 |
0,9 |
3,8 |
4,9 |
3,5 |
5,5 |
1,7 |
2,8 |
2,060 |
|
|
|
Renault 5 1981
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
25 |
Quirijnen Felix /
Cracco Pablo |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,1 |
2,8 |
3,9 |
1,1 |
0,0 |
21,4 |
16,6 |
3,210 |
|
|
|
Citroën Dyane 1967
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
20 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
-1,4 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
1,4 |
2,9 |
2,2 |
8,1 |
15,4 |
10,6 |
3,520 |
|
|
|
Toyota Starlet 1,2 1979 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
37 |
Claeys Dirk /
Planckaert Stefaan |
0,7 |
0,3 |
0,0 |
0,4 |
0,0 |
1,1 |
1,9 |
2,9 |
5,2 |
10,2 |
10,3 |
6,0 |
3,782 |
|
|
|
BMW Z3 1997
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
27 |
Brissart Bruno /
Brissart Antoine |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,3 |
-0,3 |
0,3 |
2,5 |
3,9 |
2,8 |
7,8 |
17,9 |
14,2 |
3,972 |
|
|
|
Triumph TR7 1978
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
8 |
Dupan Philippe /
Devos Tine |
17,6 |
8,2 |
7,7 |
0,6 |
0,0 |
0,0 |
3,2 |
3,9 |
6,9 |
0,9 |
0,0 |
0,0 |
4,460 |
|
|
|
Mazda MX5 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
26 |
Verstraeten Gilbert /
Piret Jean Marc |
1,3 |
1,7 |
1,1 |
1,0 |
1,1 |
3,7 |
5,0 |
4,2 |
3,3 |
2,3 |
23,3 |
18,5 |
4,920 |
|
|
|
Opel Kadett C 1974 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
33 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
0,0 |
-1,4 |
-2,9 |
-3,8 |
-0,9 |
0,0 |
-4,1 |
-3,1 |
1,2 |
5,6 |
8,4 |
5,2 |
4,974 |
|
|
|
Toyota Corolla 1985 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
19 |
Verhasselt Vincent /
Lissens Jordy |
11,0 |
9,2 |
3,6 |
2,0 |
2,3 |
3,4 |
0,2 |
0,9 |
4,2 |
8,8 |
13,7 |
9,7 |
5,933 |
|
|
|
Citroën 2CV6 1986
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
34 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
0,0 |
2,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
1,7 |
2,9 |
12,7 |
23,4 |
22,5 |
23,0 |
7,618 |
|
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
11 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
-6,1 |
-4,7 |
-1,6 |
-0,5 |
0,2 |
3,8 |
8,0 |
8,9 |
12,7 |
19,5 |
17,9 |
15,9 |
9,183 |
|
|
|
Opel Kadett C 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
36 |
Van Der Zalm Fons /
Van Der Zalm Jeroen |
12,5 |
10,7 |
7,3 |
3,4 |
3,9 |
5,0 |
4,4 |
5,9 |
8,2 |
20,5 |
18,6 |
13,9 |
10,058 |
|
|
|
BMW M3 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
9 |
De Paü Vincent /
De Paü Patrick |
-3,0 |
-0,4 |
-5,3 |
-5,4 |
2,0 |
4,3 |
1,8 |
23,7 |
26,7 |
25,1 |
17,1 |
12,4 |
11,416 |
|
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
21 |
Vermander Glenn /
Maes Jonah |
27,1 |
20,0 |
13,5 |
8,6 |
3,4 |
7,1 |
4,6 |
5,9 |
7,3 |
17,3 |
10,3 |
6,5 |
12,108 |
|
|
|
Opel gsi 1992 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
39 |
Mutsaars William /
Mutsaars Michael |
-32,4 |
-35,4 |
-16,5 |
0,0 |
-5,0 |
-9,0 |
-20,9 |
-20,1 |
-26,2 |
-25,9 |
-33,2 |
-34,7 |
15,000 |
|
|
|
Alfa Romeo 1556 GTA 2003 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
24 |
Muylle Jo / Muylle
Guy |
-20,2 |
-32,6 |
-43,2 |
-48,6 |
-57,5 |
-56,5 |
-59,7 |
-29,9 |
-35,8 |
-37,9 |
-47,3 |
-50,8 |
15,000 |
|
|
|
Subaru Impreza gt turbo 1997 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
38 |
Coudijzer Gerrit /
Gauchet Jean |
-15,4 |
-18,7 |
-14,3 |
-7,3 |
-23,4 |
-22,8 |
-13,5 |
-13,1 |
-20,1 |
-22,9 |
-31,0 |
-32,9 |
15,000 |
|
|
|
BMW 323ti 1999
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
17 |
Wuyts Roger /
Cooremans Marc |
-7,6 |
-12,1 |
-13,9 |
-19,4 |
-29,4 |
-28,8 |
-32,6 |
-31,1 |
-34,5 |
-30,0 |
-29,2 |
-29,9 |
15,000 |
|
|
|
Volvo 240 GL 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
35 |
Bouckaert Kris /
Bouckaert Steven |
4,2 |
-7,0 |
-19,1 |
-25,9 |
-52,7 |
-60,2 |
-78,2 |
-79,1 |
-86,1 |
-89,9 |
-95,1 |
-99,0 |
15,000 |
|
|
|
BMW 325i 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|