|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RT |
|
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
|
1 |
16 |
Van Damme Karel /
De Plancke Filip |
0,0 |
0,0 |
0,4 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,3 |
0,0 |
-0,1 |
0,0 |
0,104 |
|
|
|
Mercedes 190 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
Martens Jean-Jacques /
Pyck Aswin |
0,0 |
1,6 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
1,2 |
0,0 |
1,1 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,268 |
|
|
|
Volvo PV444 1957
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
25 |
Quirijnen Felix /
Cracco Pablo |
0,0 |
0,1 |
1,4 |
0,0 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,4 |
0,4 |
-0,5 |
0,0 |
0,295 |
|
|
|
Citroën Dyane 1967
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
26 |
Verstraeten Gilbert /
Piret Jean Marc |
0,0 |
0,0 |
0,7 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
1,2 |
0,0 |
1,2 |
0,8 |
-0,1 |
0,0 |
0,316 |
|
|
|
Opel Kadett C 1974
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
13 |
Maes Patrick / Guns
Marc |
0,1 |
0,0 |
0,1 |
0,5 |
0,1 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,2 |
0,5 |
-1,1 |
-0,1 |
0,373 |
|
|
|
Porsche 944 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
4 |
Dupont Guy / Dupont
Olivier |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
2,0 |
2,3 |
0,4 |
0,0 |
1,7 |
0,421 |
|
|
|
Mini Cooper S 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
5 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
0,7 |
0,6 |
0,0 |
0,3 |
1,1 |
1,1 |
0,8 |
0,1 |
1,5 |
1,5 |
0,0 |
0,9 |
0,578 |
|
|
|
Austin Cooper 1967
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
29 |
Saelens Maxim /
Samaey Geert |
0,0 |
1,5 |
1,6 |
0,2 |
0,0 |
0,1 |
0,0 |
0,0 |
1,7 |
0,7 |
-0,7 |
0,0 |
0,622 |
|
|
|
Lancia Béta coupe 1983 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
23 |
Vanrolleghem lieven /
Vanrobaeys Dirk |
2,6 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,2 |
0,0 |
0,4 |
0,0 |
1,0 |
1,5 |
-0,6 |
0,1 |
0,648 |
|
|
|
BMW E36 320 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
1 |
Van Remoortel Patrick /
Charlet Valentin |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,4 |
-0,1 |
-2,1 |
-1,3 |
-0,3 |
-0,7 |
0,0 |
-0,2 |
0,0 |
1,020 |
|
|
|
Apal coupe 1951
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
10 |
Naeyaert Frans
/ Seynaeve Dominiek |
0,0 |
1,3 |
2,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,6 |
0,2 |
1,9 |
3,5 |
0,6 |
1,2 |
1,026 |
|
|
|
Opel Kadett GT/E 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
6 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
2,3 |
0,2 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
-0,9 |
0,0 |
-0,5 |
0,0 |
0,0 |
-1,8 |
-1,2 |
1,057 |
|
|
|
Alfa Romeo Giulia super 1971 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
20 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
0,0 |
0,7 |
2,7 |
1,1 |
0,0 |
-0,7 |
0,1 |
0,0 |
2,2 |
2,1 |
-1,3 |
0,0 |
1,103 |
|
|
|
Toyota Starlet 1,2 1979 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
3 |
Decavele Gauthier /
Verte Kenneth |
0,2 |
0,0 |
1,6 |
0,3 |
1,8 |
1,3 |
1,9 |
0,7 |
3,2 |
2,5 |
0,6 |
3,1 |
1,118 |
|
|
|
Triumph TR4 1965
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
14 |
Verstraete Bernard /
Collard Thomas |
1,0 |
2,0 |
1,2 |
0,3 |
2,4 |
0,9 |
1,7 |
1,6 |
2,1 |
2,8 |
0,1 |
0,7 |
1,344 |
|
|
|
Toyota Corolla GT 1980 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
28 |
De Wolf Sam / Cole
Julie |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
1,2 |
0,6 |
0,4 |
0,3 |
0,0 |
13,4 |
1,6 |
-0,8 |
0,0 |
1,622 |
|
|
|
Porsche 924 1979
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
15 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
1,3 |
1,6 |
2,8 |
0,2 |
2,8 |
1,1 |
5,0 |
0,8 |
3,6 |
1,7 |
0,2 |
0,3 |
1,776 |
|
|
|
BMW E21 315 1983
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
35 |
Bouckaert Kris /
Bouckaert Steven |
2,2 |
2,6 |
3,3 |
4,5 |
1,9 |
1,5 |
2,6 |
0,0 |
2,0 |
1,1 |
0,0 |
-0,4 |
1,990 |
|
|
|
BMW 325i 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
12 |
Vandecandelaere Philippe /
Thirionet Yves |
-0,4 |
0,6 |
1,7 |
0,0 |
15,0 |
7,9 |
-1,6 |
0,8 |
2,7 |
0,6 |
0,2 |
1,7 |
2,771 |
|
|
|
Triumph TR6 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
8 |
Dupan Philippe /
Devos Tine |
12,6 |
5,8 |
5,4 |
1,8 |
1,0 |
-0,2 |
3,1 |
1,5 |
3,1 |
3,8 |
0,0 |
1,3 |
3,626 |
|
|
|
Mazda MX5 1991
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
39 |
Mutsaars William /
Mutsaars Michael |
1,7 |
1,3 |
1,1 |
0,0 |
0,0 |
-3,0 |
0,0 |
-1,1 |
-3,1 |
-2,6 |
-5,2 |
-2,0 |
3,822 |
|
|
|
Alfa Romeo 1556 GTA 2003 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
7 |
Vereecke Bart /
Vanrolleghem Seppe |
0,0 |
0,0 |
2,4 |
0,8 |
-0,6 |
4,0 |
23,4 |
7,9 |
-0,6 |
4,7 |
1,1 |
6,9 |
4,387 |
|
|
|
Renault 5 1981
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
21 |
Vermander Glenn /
Maes Jonah |
1,0 |
1,5 |
3,2 |
2,0 |
-3,6 |
-1,0 |
0,0 |
-2,2 |
-1,4 |
-5,4 |
-6,0 |
-3,5 |
5,328 |
|
|
|
Opel gsi 1992 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
27 |
Brissart Bruno /
Brissart Antoine |
-0,5 |
0,1 |
4,6 |
6,9 |
17,8 |
16,3 |
7,7 |
-3,0 |
-1,0 |
0,0 |
-1,6 |
0,0 |
5,385 |
|
|
|
Triumph TR7 1978
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
32 |
Boodts Jean-Yves /
Borry Stijn |
0,0 |
0,9 |
0,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
8,2 |
14,7 |
21,1 |
14,8 |
-1,1 |
-0,4 |
5,409 |
|
|
|
Porsche 924 1985
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
34 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
0,0 |
-5,2 |
-3,7 |
2,1 |
10,4 |
9,3 |
7,5 |
2,7 |
7,1 |
5,4 |
0,3 |
2,1 |
5,814 |
|
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
24 |
Muylle Jo / Muylle
Guy |
-1,1 |
-0,1 |
0,8 |
-0,7 |
-2,4 |
-7,0 |
0,0 |
-4,5 |
-3,5 |
-0,2 |
-15,6 |
0,0 |
7,098 |
|
|
|
Subaru Impreza gt turbo 1997 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
33 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
9,0 |
14,1 |
17,4 |
15,9 |
10,6 |
7,5 |
2,6 |
0,8 |
7,0 |
6,9 |
-0,5 |
2,9 |
8,149 |
|
|
|
Toyota Corolla 1985 TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
37 |
Claeys Dirk /
Planckaert Stefaan |
2,5 |
-3,8 |
-2,8 |
-4,5 |
-8,2 |
-12,3 |
-9,2 |
-2,9 |
7,3 |
2,0 |
-5,4 |
-5,3 |
12,025 |
|
|
|
BMW Z3 1997
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
18 |
De Bernardo Jean-Marc /
Doolaeghe Bjorn |
0,0 |
0,4 |
2,2 |
1,5 |
0,9 |
0,2 |
1,2 |
0,1 |
2,7 |
15,2 |
61,3 |
73,7 |
12,122 |
|
|
|
Skoda 130 1987
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
36 |
Van Der Zalm Fons /
Van Der Zalm Jeroen |
-5,1 |
-6,4 |
-4,8 |
-7,3 |
-5,9 |
-10,6 |
-24,1 |
-41,3 |
-9,6 |
12,9 |
8,9 |
16,9 |
15,000 |
|
|
|
BMW M3 1988
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
17 |
Wuyts Roger /
Cooremans Marc |
-2,1 |
16,5 |
29,5 |
26,5 |
21,0 |
14,8 |
2,4 |
-12,8 |
-9,4 |
-14,8 |
-36,5 |
-27,3 |
15,000 |
|
|
|
Volvo 240 GL 1984
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
19 |
Verhasselt Vincent /
Lissens Jordy |
1,7 |
6,7 |
14,9 |
19,0 |
35,4 |
34,2 |
32,6 |
30,2 |
29,1 |
36,4 |
31,9 |
36,6 |
15,000 |
|
|
|
Citroën 2CV6 1986
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
9 |
De Paü Vincent / De
Paü Patrick |
7,2 |
17,2 |
21,3 |
19,9 |
34,5 |
30,3 |
30,9 |
27,8 |
22,8 |
27,5 |
10,0 |
11,6 |
15,000 |
|
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
11 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
7,8 |
9,9 |
13,5 |
15,7 |
59,6 |
54,3 |
47,2 |
37,9 |
35,6 |
35,4 |
23,7 |
31,3 |
15,000 |
|
|
|
Opel Kadett C 1976
EXPERT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
38 |
Coudijzer Gerrit /
Gauchet Jean |
13,4 |
7,6 |
7,3 |
2,5 |
-6,6 |
-12,6 |
-24,6 |
-42,0 |
-31,1 |
-10,3 |
-31,5 |
-32,2 |
15,000 |
|
|
|
BMW 323ti 1999
TOURING |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|