|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 22 |
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
RT |
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
1 |
9 |
De Bruyne Jurgen /
De Bruyne Tim |
1,2 |
-0,1 |
0,0 |
0,8 |
2,3 |
2,5 |
0,591 |
|
|
Toyota Corolla 1984 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
19 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
0,8 |
1,3 |
1,9 |
0,9 |
2,9 |
1,5 |
0,623 |
|
|
Austin Cooper 1967 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
21 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
2,0 |
0,2 |
-1,7 |
1,5 |
1,3 |
0,5 |
0,819 |
|
|
Toyota Corolla 1987 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
6 |
Pappijn Nic /
D'hoore Alexis |
0,7 |
1,2 |
0,2 |
4,4 |
3,3 |
1,5 |
0,894 |
|
|
Porsche 911 SC 1979 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
1 |
Verstraete Bernard
/ Charlet Valentin |
2,6 |
0,3 |
2,9 |
5,2 |
0,0 |
1,5 |
1,000 |
|
|
Toyota Corolla GT 1980 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
7 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
-2,4 |
1,6 |
2,2 |
0,6 |
0,8 |
1,5 |
1,037 |
|
|
BMW e21 315 1983 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
10 |
Derijcke Frank /
Vanrolleghem Lieven |
1,9 |
0,7 |
-0,7 |
4,2 |
3,2 |
2,5 |
1,066 |
|
|
BMW 2002 tii 1974 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
28 |
Wydooghe Michiel /
Van Gils Arno |
3,0 |
1,2 |
1,3 |
2,8 |
4,7 |
3,5 |
1,106 |
|
|
Volvo Amazon 1967 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
8 |
Agten Guy /
Seynaeve Dominiek |
2,7 |
0,9 |
1,2 |
7,9 |
1,6 |
0,5 |
1,244 |
|
|
Nissan Silvia 1984 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
31 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
8,9 |
1,5 |
3,1 |
1,4 |
0,7 |
0,5 |
1,370 |
|
|
Toyota Corolla 1985 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
14 |
Van Remoortel Patrick
/ Van den Wyngaert Paul |
1,6 |
3,1 |
4,2 |
4,7 |
6,1 |
4,4 |
1,374 |
|
|
Apal Coupé 1957 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
12 |
Vanhecke Johan /
Werniers Bert |
2,0 |
2,8 |
5,3 |
6,4 |
0,7 |
4,5 |
1,909 |
|
|
Volvo 360 1988 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
32 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
4,9 |
-1,5 |
-3,1 |
-2,3 |
3,1 |
0,5 |
1,933 |
|
|
Citroen 1965 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
27 |
Vandenameele Bart
/ Onraedt Ludwin |
3,6 |
0,5 |
0,3 |
5,7 |
9,5 |
3,5 |
1,987 |
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
26 |
De Paü Vincent /
De Paü Patrick |
5,1 |
2,7 |
2,0 |
8,7 |
-2,9 |
-1,4 |
2,266 |
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
24 |
Depoorter Andre /
Callens Ronny |
6,8 |
0,0 |
3,0 |
6,4 |
8,8 |
4,6 |
2,308 |
|
|
Ford Escort rs 2000 1978 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
23 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
7,0 |
1,8 |
2,3 |
6,5 |
-2,9 |
-3,5 |
2,618 |
|
|
Opel Kadett C 1976 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
15 |
Coudron Yves /
Deroo Kenny |
1,0 |
0,6 |
-0,1 |
9,4 |
0,9 |
34,5 |
3,964 |
|
|
Porsche 911 1985 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
22 |
Quirijnen Felix /
Nys Eddy |
-0,1 |
0,8 |
1,4 |
4,5 |
2,9 |
61,5 |
4,785 |
|
|
Citroen Dyane 1967 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
5 |
Van Damme Karel /
Deplancke Filip |
19,7 |
-14,0 |
-2,8 |
4,7 |
0,3 |
0,6 |
5,485 |
|
|
Mercedes 190 1984 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
34 |
Delporte Thierry /
Lauffs Christian |
3,6 |
1,2 |
5,3 |
5,3 |
-11,5 |
-18,5 |
7,493 |
|
|
Fiat Cinquecento Sporting 1997 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
29 |
Deconinck Hervé /
Vanoverberghe Karel |
1,6 |
16,1 |
13,3 |
6,6 |
2,9 |
### |
8,037 |
|
|
Triumph Spitfire 1975 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
18 |
Joos Robin /
Engels Bart |
2,7 |
0,6 |
1,1 |
74,4 |
58,3 |
49,5 |
13,191 |
|
|
Toyota 1000 1973 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
11 |
Daels Didier /
Doolaeghe Björn |
1,7 |
-0,9 |
-0,1 |
### |
### |
### |
15,350 |
|
|
Lancia Delta 1988 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
16 |
De Geyter Alain /
Van de Velde Paul |
13,6 |
35,6 |
35,1 |
61,8 |
47,0 |
40,4 |
15,412 |
|
|
MG B-GT 1966 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
33 |
Ostyn Emiel /
Stouf Gunnar |
9,1 |
-5,7 |
-4,7 |
-14,4 |
-33,6 |
-38,5 |
20,081 |
|
|
Opel Ascona B 1977 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
30 |
Vandergucht Sil /
Vandergucht Jean-Claude |
5,9 |
-10,3 |
-5,7 |
-20,5 |
-32,7 |
-35,5 |
21,453 |
|
|
Volkswagen Polo 86c 1987 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
20 |
Dumortier Rik /
Vandoorn Korneel |
2,0 |
### |
### |
### |
### |
### |
25,166 |
|
|
Renault R5 Alpine 1983 |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
4 |
Verstraeten Gilbert
/ Piret Jean-Marc |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
30,000 |
|
|
Opel Kadett C 1974 |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
17 |
Sercu Francis /
Vereecke Alexander |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
30,000 |
|
|
Triumph TR6 1969 |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
25 |
Braem Carl /
Cottignies Bart |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
30,000 |
|
|
Morris Cooper 1965 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|