|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 18 |
|
|
|
|
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
|
|
|
|
RT |
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
sec |
pts |
1 |
14 |
Van Remoortel Patrick
/ Van den Wyngaert Paul |
2,0 |
1,6 |
1,3 |
4,2 |
1,3 |
2,1 |
0,712 |
|
|
Apal Coupé 1957 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
16 |
De Geyter Alain /
Van de Velde Paul |
2,8 |
2,8 |
0,3 |
2,1 |
4,9 |
2,4 |
1,010 |
|
|
MG B-GT 1966 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
10 |
Derijcke Frank /
Vanrolleghem Lieven |
5,7 |
0,5 |
1,1 |
3,3 |
1,4 |
2,4 |
1,066 |
|
|
BMW 2002 tii 1974 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
6 |
Pappijn Nic /
D'hoore Alexis |
3,8 |
1,6 |
1,1 |
2,2 |
1,2 |
3,7 |
1,074 |
|
|
Porsche 911 SC 1979 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
19 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
4,9 |
1,8 |
1,2 |
3,2 |
2,1 |
3,1 |
1,092 |
|
|
Austin Cooper 1967 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
8 |
Agten Guy /
Seynaeve Dominiek |
6,0 |
0,9 |
0,1 |
4,0 |
0,5 |
2,9 |
1,210 |
|
|
Nissan Silvia 1984 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
1 |
Verstraete Bernard
/ Charlet Valentin |
6,0 |
-0,4 |
-0,8 |
-0,9 |
3,0 |
1,2 |
1,236 |
|
|
Toyota Corolla GT 1980 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
7 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
4,5 |
-0,2 |
0,1 |
8,2 |
0,4 |
2,5 |
1,344 |
|
|
BMW e21 315 1983 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
18 |
Joos Robin /
Engels Bart |
5,8 |
2,6 |
2,2 |
2,2 |
3,2 |
3,2 |
1,403 |
|
|
Toyota 1000 1973 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
26 |
De Paü Vincent /
De Paü Patrick |
-2,4 |
-1,3 |
0,1 |
4,2 |
2,6 |
3,5 |
1,531 |
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
9 |
De Bruyne Jurgen /
De Bruyne Tim |
3,0 |
1,6 |
-0,9 |
8,3 |
1,0 |
2,2 |
1,532 |
|
|
Toyota Corolla 1984 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
5 |
Van Damme Karel /
Deplancke Filip |
1,9 |
0,6 |
10,1 |
3,1 |
-0,8 |
1,8 |
1,629 |
|
|
Mercedes 190 1984 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
31 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
1,9 |
-1,4 |
-1,9 |
-2,0 |
-2,0 |
1,0 |
1,707 |
|
|
Toyota Corolla 1985 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
28 |
Wydooghe Michiel /
Van Gils Arno |
5,7 |
2,6 |
1,3 |
2,2 |
2,2 |
11,6 |
1,714 |
|
|
Volvo Amazon 1967 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
11 |
Daels Didier /
Doolaeghe Björn |
5,8 |
1,5 |
-1,7 |
3,2 |
1,4 |
4,1 |
1,748 |
|
|
Lancia Delta 1988 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
15 |
Coudron Yves /
Deroo Kenny |
3,1 |
5,7 |
10,4 |
0,9 |
0,3 |
1,0 |
1,820 |
|
|
Porsche 911 1985 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
20 |
Dumortier Rik /
Vandoorn Korneel |
5,7 |
1,7 |
1,1 |
9,0 |
2,1 |
3,2 |
1,892 |
|
|
Renault R5 Alpine 1983 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
12 |
Vanhecke Johan /
Werniers Bert |
7,9 |
0,8 |
1,4 |
6,0 |
4,5 |
4,6 |
2,217 |
|
|
Volvo 360 1988 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
27 |
Vandenameele Bart
/ Onraedt Ludwin |
6,9 |
3,6 |
2,3 |
6,0 |
3,2 |
4,6 |
2,288 |
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
32 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
5,9 |
9,7 |
13,3 |
1,9 |
-1,5 |
0,3 |
2,323 |
|
|
Citroen 1965 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
34 |
Delporte Thierry /
Lauffs Christian |
4,9 |
-1,3 |
-8,9 |
3,3 |
1,0 |
1,9 |
3,116 |
|
|
Fiat Cinquecento Sporting 1997 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
22 |
Quirijnen Felix /
Nys Eddy |
4,7 |
0,6 |
2,3 |
11,2 |
7,2 |
20,9 |
3,141 |
|
|
Citroen Dyane 1967 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
23 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
7,9 |
6,8 |
-6,7 |
-11,7 |
6,0 |
9,2 |
5,952 |
|
|
Opel Kadett C 1976 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
21 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
10,0 |
3,6 |
3,1 |
-8,0 |
-19,4 |
-11,8 |
9,293 |
|
|
Toyota Corolla 1987 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
24 |
Depoorter Andre /
Callens Ronny |
6,9 |
8,7 |
2,2 |
78,2 |
62,7 |
58,1 |
15,812 |
|
|
Ford Escort rs 2000 1978 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
33 |
Ostyn Emiel /
Stouf Gunnar |
-2,1 |
-25,3 |
-37,9 |
-53,7 |
-19,9 |
0,8 |
27,842 |
|
|
Opel Ascona B 1977 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
4 |
Verstraeten Gilbert
/ Piret Jean-Marc |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
30,000 |
|
|
Opel Kadett C 1974 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
17 |
Sercu Francis /
Vereecke Alexander |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
30,000 |
|
|
Triumph TR6 1969 |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
25 |
Braem Carl /
Cottignies Bart |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
30,000 |
|
|
Morris Cooper 1965 |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
30 |
Vandergucht Sil /
Vandergucht Jean-Claude |
6,9 |
-15,3 |
-28,8 |
-34,9 |
-48,6 |
-46,0 |
35,320 |
|
|
Volkswagen Polo 86c 1987 |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
29 |
Deconinck Hervé /
Vanoverberghe Karel |
-7,1 |
-46,4 |
-62,8 |
-72,0 |
-75,5 |
-65,0 |
65,760 |
|
|
Triumph Spitfire 1975 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|