|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Classification RT 1 |
|
|
|
Early -
Late + |
|
|
RT |
P |
N° |
Team |
sec |
sec |
pts |
1 |
19 |
Berloo Wesley /
Del'haye Bjorn |
1,2 |
0,0 |
0,080 |
|
|
Austin Cooper 1967 |
|
|
|
2 |
20 |
Dumortier Rik /
Vandoorn Korneel |
0,5 |
-0,2 |
0,082 |
|
|
Renault R5 Alpine 1983 |
|
|
|
3 |
6 |
Pappijn Nic /
D'hoore Alexis |
-0,7 |
0,6 |
0,187 |
|
|
Porsche 911 SC 1979 |
|
|
|
4 |
4 |
Verstraeten Gilbert
/ Piret Jean-Marc |
-1,0 |
0,0 |
0,200 |
|
|
Opel Kadett C 1974 |
|
|
|
5 |
14 |
Van Remoortel Patrick
/ Van den Wyngaert Paul |
0,9 |
-0,9 |
0,231 |
|
|
Apal Coupé 1957 |
|
|
|
6 |
21 |
Vermeersch jan /
Verdonckt Geert |
1,0 |
-1,0 |
0,287 |
|
|
Toyota Corolla 1987 |
|
|
|
7 |
15 |
Coudron Yves /
Deroo Kenny |
-0,8 |
-0,8 |
0,320 |
|
|
Porsche 911 1985 |
|
|
|
8 |
10 |
Derijcke Frank /
Vanrolleghem Lieven |
0,8 |
-1,7 |
0,399 |
|
|
BMW 2002 tii 1974 |
|
|
|
9 |
23 |
Depuis Willy /
Depuis Brecht |
-0,6 |
3,8 |
0,409 |
|
|
Opel Kadett C 1976 |
|
|
|
10 |
8 |
Agten Guy /
Seynaeve Dominiek |
1,9 |
-1,7 |
0,500 |
|
|
Nissan Silvia 1984 |
|
|
|
11 |
24 |
Depoorter Andre /
Callens Ronny |
3,5 |
5,1 |
0,671 |
|
|
Ford Escort rs 2000 1978 |
|
|
|
12 |
22 |
Quirijnen Felix /
Nys Eddy |
8,7 |
-1,0 |
0,783 |
|
|
Citroen Dyane 1967 |
|
|
|
13 |
12 |
Vanhecke Johan /
Werniers Bert |
-1,9 |
-2,1 |
0,800 |
|
|
Volvo 360 1988 |
|
|
|
14 |
28 |
Wydooghe Michiel /
Van Gils Arno |
3,9 |
-2,7 |
0,801 |
|
|
Volvo Amazon 1967 |
|
|
|
15 |
17 |
Sercu Francis /
Vereecke Alexander |
1,6 |
-4,1 |
0,930 |
|
|
Triumph TR6 1969 |
|
|
|
16 |
16 |
De Geyter Alain /
Van de Velde Paul |
4,1 |
-3,3 |
0,931 |
|
|
MG B-GT 1966 |
|
|
|
17 |
7 |
Buyse Bart / Buyse
Bjorn |
5,9 |
-2,5 |
0,990 |
|
|
BMW e21 315 1983 |
|
|
|
18 |
5 |
Van Damme Karel /
Deplancke Filip |
-3,2 |
-2,0 |
1,040 |
|
|
Mercedes 190 1984 |
|
|
|
19 |
31 |
Platteau Simon /
Platteau Thierry |
9,0 |
5,3 |
1,215 |
|
|
Toyota Corolla 1985 |
|
|
|
20 |
26 |
De Paü Vincent / De
Paü Patrick |
11,6 |
4,7 |
1,239 |
|
|
Lancia Beta Scorpion 1976 |
|
|
|
21 |
9 |
De Bruyne Jurgen /
De Bruyne Tim |
14,5 |
0,3 |
1,243 |
|
|
Toyota Corolla 1984 |
|
|
|
22 |
11 |
Daels Didier /
Doolaeghe Björn |
15,0 |
4,5 |
1,716 |
|
|
Lancia Delta 1988 |
|
|
|
23 |
18 |
Joos Robin / Engels
Bart |
-2,7 |
-8,5 |
2,240 |
|
|
Toyota 1000 1973 |
|
|
|
24 |
1 |
Verstraete Bernard
/ Charlet Valentin |
16,3 |
14,6 |
2,472 |
|
|
Toyota Corolla GT 1980 |
|
|
|
25 |
29 |
Deconinck Hervé /
Vanoverberghe Karel |
26,4 |
16,9 |
3,247 |
|
|
Triumph Spitfire 1975 |
|
|
|
26 |
27 |
Vandenameele Bart /
Onraedt Ludwin |
20,7 |
17,3 |
3,268 |
|
|
Ford Fiesta XR2 1986 |
|
|
|
27 |
32 |
De Munck Filip /
Dhuyvetter Marino |
-6,2 |
-14,0 |
4,040 |
|
|
Citroen 1965 |
|
|
|
28 |
33 |
Ostyn Emiel / Stouf
Gunnar |
20,9 |
36,0 |
4,381 |
|
|
Opel Ascona B 1977 |
|
|
|
29 |
25 |
Braem Carl /
Cottignies Bart |
37,3 |
38,0 |
4,894 |
|
|
Morris Cooper 1965 |
|
|
|
30 |
30 |
Vandergucht Sil /
Vandergucht Jean-Claude |
30,4 |
30,3 |
5,281 |
|
|
Volkswagen Polo 86c 1987 |
|
|
|
31 |
34 |
Delporte Thierry /
Lauffs Christian |
-14,1 |
### |
7,820 |
|
|
Fiat Cinquecento Sporting 1997 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|